14-åring våldtagen

Alltså?

Vad fan är det för FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL på folk?

5st jävla idioter sitter häktade för misstänkt fullbordad våldtäckt på en 14årig flicka.
Då har dom alltså turats om o ha sex med den här stackars försvarslösa tjejen. Jag blir galen. Vad är det som får en människa o göra så här?

Sexuell njutning? Eller bara riktigt sjuk i huvudet? Jag begriper det inte. Skulle nog inte vilja göra det heller. Men om nån våldtar någon i min familj, eller nån jag känner. Då rinner helvetet över vill jag lova.


Over And Out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

säkert utlänningar

2009-08-21 @ 14:01:52
Postat av: Joan

varför har du bytt blogg? du byter ofta, det tappar du nog tyvärr läsare på. många hittar inte till den nya.

2009-08-21 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0